[rosedu-general] Karaoke Summer 2012 Edition

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Jun 7 21:57:48 EEST 2012

Razvan Botea <utherr.ghujax at gmail.com> writes:
> Ok, sooo mâine este Karaoke de la ora 8PM așa că this is my last status update:
>
> * Muzică: Voi cumpăra eu 48-hour pass de pe unul dintre site-urile
> găsite de Vlad ($6).

Am găsit și o un playlist de karaoke cu cele mai recente melodii din
2011. Nu le am pe cel din iarnă. O să le am pe laptop.

> * Laptop taken care of by RD.

OK.

> * Două microfoane: Daniel Rosner mi-a spus de unde voi putea face rost
> de cele două microfoane.

> * De aranjat cabluri și alte cele eu nu știu cum funcționează but I'm
> there to help :).

Daniel se pricepe. Discută cu el.

> * Cumpărat sucuri și alte cele: Care este suma alocată? Să știu cum
> împart sucurile cu berile și paharele. O să fiu prin facultate de la 5
> și ceva cred și dacă nu voi găsi pe nimeni cu o mașină, voi ruga pe
> câțiva să mă ajute să le car.

Se ocupă Laura și Sorina de cumpărat. Noi de cărat. Vom finanța noi (noi
= ROSEdu | RD).

> * Promovare done.

Confirm.

> * Nu am găsit pe nimeni care sa facă poze. Am vorbit și cu George
> Milescu și mi-a spus că nu vine, a mai rămas Mircea Bardac.

Laura are aparat foto. Îl lipsă de altcineva mai bun cred că ne vom
descurca cu ea :-P