[rosedu-general] Karaoke Summer 2012 Edition

Razvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Thu Jun 7 21:41:09 EEST 2012

Ok, sooo mâine este Karaoke de la ora 8PM așa că this is my last status
update:

* Muzică: Voi cumpăra eu 48-hour pass de pe unul dintre site-urile
găsite de Vlad ($6).
* Laptop taken care of by RD.
* Două microfoane: Daniel Rosner mi-a spus de unde voi putea face rost
de cele două microfoane.
* De aranjat cabluri și alte cele eu nu știu cum funcționează but I'm
there to help :).
* Cumpărat sucuri și alte cele: Care este suma alocată? Să știu cum
împart sucurile cu berile și paharele. O să fiu prin facultate de la 5
și ceva cred și dacă nu voi găsi pe nimeni cu o mașină, voi ruga pe
câțiva să mă ajute să le car.
* Promovare done.
* Nu am găsit pe nimeni care sa facă poze. Am vorbit și cu George
Milescu și mi-a spus că nu vine, a mai rămas Mircea Bardac.

... și cam atât :).

--
Răzvan Botea