[rosedu-general] Responsabili Open Source Summer School si Summer Workshops

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Wed Jun 6 12:06:31 EEST 2012

2012/6/6 Costash <costashsrc at gmail.com>:

> Este instalat deja plugin-ul, ne trebuie doar un google analytics ID.
>
> Cine se oferă?

Fac eu acest lucru, dar _după_ ce vom lansa oficial programul. Cel mai
probabil o fac diseară.

Pe această cale îi rog și pe Irina Preșa și Daniel Băluță să
completeze informațiile despre ei pe wiki, la fel și pe Răzvan
Crainea, pentru a putea lansa oficial programul.

Pentru cine se ocupa de rețelele de socializare (Camelia?): ce
sugerați? Event pe facebook? Anunț pe pagina oficială ROSEdu (la care
nu am acces) de facebook, dar și pe twitter, respectiv Google+. Când
avem textul de spam definitivat vă rog să ne ajutați și cu asta.

--
Cu stimă,
Mihai Bărbulescu