[rosedu-general] Eveniment de robotică împreună cu echipa de PM

Dan Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Wed Jun 6 10:39:37 EEST 2012

În urma discuției de vineri, ne-am gândit puțin la cum ar trebui să
arate acest eveniment.
Pe scurt, ar fi un format similar cu WebDev.

Mai exact, am făcut un document [1] pe Google Docs-ul ROSEdu (dar pe
care toată lumea poate să-l modifice) în care am organizat punctele pe
care le-am atins vineri.
Vă rog să aruncați o privire și să comentați.

De asemenea ziceți-le salut lui Radu și Liviu care s-au arătat
interesați de inițiativă și vă rog nu-i pierdeți când dați reply to
all :)

Dan, Silvia, care e adresa Lianei? Am trecut-o în document dar ea nu e
în thread...

Și MM, dacă citești acel e-mail mulțumesc mult pentru bătaia la cap! :D

[1] https://docs.google.com/a/rosedu.org/document/d/1d3-iQREHRYD0g1auLMZr9F6fGIJvEsZNnX_R_4EvJMk/edit#heading=h.nfe36tjfm242