[rosedu-general] [idee][fun] Your code sucks

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Jun 6 09:38:42 EEST 2012

Vlad Dogaru <ddvlad at rosedu.org> writes:
> I'm in, cu mențiunea că o să zic exact ce zic și când vorbesc singur
> în timp ce corectez teme, lucrări și alte podoabe.

Da, mă, e OK. E partea a "programului" :-P

> Mi se pare ok să ne uităm pe cod scris acasă, așa, dacă scrie cineva
> și vezi în timp real, ne plictisim și nu avem vedere de ansamblu.
> Atâta vreme cât autorul nu folosește indent sau altceva, sigur găsim
> ceva de comentat.  Eventual pairing între o perioadă de scris cod (în
> timp ce eu beau apă minerală) și o perioadă mai scurtă de "Your code
> sucks".

Și eu susțin abordarea cod scris de acasă, corecție la sesiunea de "Your
code sucks" și eventual lucrat alte treburi peste acel

> De asemenea, nu înțeleg de ce am fost singled out – vi se pare că sunt
> mai critic decât alte persoane? :D

Vrei să fim diplomați sau vrei să-ți spunem da? :-P

> Ca ultim comentariu, trebuie spus clar tuturor celor implicați:
> circlejerk-ul pe teme minore e ieftin și oricine poate face asta.  Un
> review sănătos și de ansamblu e dificil, dar mult mai valoros.  Noi
> cel mai probabil o să facem prima parte, mostly for fun.

O să mai facem și review sănătos, dar e mai ales pentru fun. Cred că
pe baza experienței putem face și sesiuni cu review sănătos; în primă
fază, a face ceva "primarily for fun" mi se pare un lucru bun :-) Vorba aia,
e vară.