[rosedu-general] [idee][fun] Your code sucks

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Wed Jun 6 09:28:53 EEST 2012

2012/6/6 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> Am zis așa în primă fază. Nu știu cât să dureze; nu am gândit dacă să
> fie cod scris pe loc sau revizuit. Ar trebui, zic eu, să fie un hibrid;
> adică vii cu ceva scris și apoi mai scrii după. Noi abia așteptăm să-ți
> dăm în cap :-P
>
> Vlad, tu ce părere ai?

I'm in, cu mențiunea că o să zic exact ce zic și când vorbesc singur
în timp ce corectez teme, lucrări și alte podoabe.

Mi se pare ok să ne uităm pe cod scris acasă, așa, dacă scrie cineva
și vezi în timp real, ne plictisim și nu avem vedere de ansamblu.
Atâta vreme cât autorul nu folosește indent sau altceva, sigur găsim
ceva de comentat.  Eventual pairing între o perioadă de scris cod (în
timp ce eu beau apă minerală) și o perioadă mai scurtă de "Your code
sucks".

De asemenea, nu înțeleg de ce am fost singled out – vi se pare că sunt
mai critic decât alte persoane? :D

Ca ultim comentariu, trebuie spus clar tuturor celor implicați:
circlejerk-ul pe teme minore e ieftin și oricine poate face asta.  Un
review sănătos și de ansamblu e dificil, dar mult mai valoros.  Noi
cel mai probabil o să facem prima parte, mostly for fun.

Vlad