[rosedu-general] [members] Techblog pe slide-ul de pe site

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Mon Jan 23 03:12:40 EET 2012

Din tot ce mi-au spus oamenii de la marketing pana acum, ideal ar fi
sa avem peste tot un element unitar in logo, si doar culorile sa
difere. De ex, FedEx sunt:
* portocaliu cu mov pt curierat
* portocaliu cu rosu pt intra-us post smth smth
* portocaliu cu albastru pt intra-us post smth else smth else...

Similar companiile Virgin (airlines, entertainment, etc etc... toate
au ceva in comun).