[rosedu-general] [members] Techblog pe slide-ul de pe site

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Mon Jan 23 00:18:37 EET 2012

2012/1/23 Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org>:

> Același font ar trebui să fie :-? Alegem ce culori vrem (deși ar fi
> fain dacă _nu_ ar fi aceleași de la rtt... puțină diversitate,
> totuși... ).

<quote>
Andrada
oare cum ar arăta să punem doar pixul
la stânga sau la dreapta scrisului
?
</quote>

Din seria a girl's wish is my command... v3 [3]

Btw...mi-am dat seama o chestie...acela e SVG..asta înseamnă că e
randat pe loc..asta înseamnă că dacă nu aveți fontul Arial instalat in
sistem, nu va apărea ca Arial :|

[3] swarm.cs.pub.ro/~alexj/logos/techblog_logos/techblog_full3.svg