[rosedu-general] Propunere listă de tip "announcement-only"

Victor Carbune victor at rosedu.org
Sun Jan 22 17:20:33 EET 2012

Salut,

Am luat feed-ul de pe gmane, să văd cum arată în pagină [1].
Încă nu mi-am dat seama cum pot combina două feed-uri (news + listă),
aparent aici e descris [2].

[1] http://rosedu.org/aggregator/sources/1
[2] http://stackoverflow.com/questions/7647628/reading-from-an-rss-news-feed-and-inserting-them-into-drupals-database

Victor