[rosedu-general] Propunere listă de tip "announcement-only"

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Sun Jan 22 15:22:42 EET 2012

2012/1/22 Adrian Scoica <adrian.scoica at gmail.com>:

> Cine se ocupa?

Mi se pare cam inutil să facem asta acum... we haz RSS on rosedu.org,
facebook, google+, twitter... cine vrea doar să afle ce facem, au
multe variante...
Dacă facem o listă cum zici tu
1) nu s-ar abona oameni
lucru care duce la
2) nu ar folosit-o oamenii (tot pe rosedu-general s-ar posta)
lucru care duce la
3) iar aveam prea multe liste/resurse nefolosite și nu le administrăm
cum trebuie și kkt kkt kkt