[rosedu-general] Incubator de afaceri

Andrei Soare andrei.soare at gmail.com
Sun Jan 22 00:04:47 EET 2012

Salut,

As vrea sa va prezint o oportunitate pentru cei dintre voi care sunt
interesati de antreprenoriat. Este vorba de un accelerator de afaceri la
care am participat anul trecut dupa terminarea facultatii impreuna cu Vlad
Berteanu si Octav Druta. Se numeste GrowLab (http://www.growlab.ca/) si
programul se desfasoara de-a lungul a 4 luni in Vancouver.

Scopul programului este de a ajuta echipe dornice sa porneasca un startup
si sa le dea finantare, mentorship, office space si introduceri la oameni
influenti din industrie. Programul incepe pe 21 Mai, iar deadline-ul pentru
aplicatii este 19 Martie.

Pe noi ne-a ajutat foarte mult acest program si am invatat mult mai multe
decat ne asteptam. L-am terminat cu succes in iarna si am decis sa ramanem
aici in continuare. Unul dintre investitorii nostri, Boris Wertz, a decis
sa tina un eveniment in Bucuresti[1], la care puteti merge pentru a afla
mai multe detalii. Vad ca mai sunt putine locuri libere, dar puteti gasi
destul de multe informatii si pe site-ul GrowLab si daca sunteti
interesati, puteti sa ne trimiteti intrebari si va putem ajuta si in
procesul de aplicare.

[1]: http://www.meetup.com/BucharestHubb/events/47947942/

Numai bine,
Andrei