[rosedu-general] ROSEdu Media

Alex Morega alex at grep.ro
Sat Jan 21 11:02:34 EET 2012

On 20 Jan 2012, at 17:49, Mihai Maruseac wrote:

> [...]
>>> A.. la noi nu merge projects.. let's pay to GIT or to others

> Let's face it, chiar dacă suntem ingineri nu trebuie să stam noi să
> reinventăm toate roțile. Chiar putem să folosim chestii din exterior
> dacă ei le fac mai bine. Nu suntem nici primii nici ultimii care fac
> asta. În plus, așa chiar avem timp să ne ocupăm de lucrurile mai
> presante, nu-i așa?

Asta e și atitudinea sysadmin-ului nostru: cumpărăm propriile servere, le ținem într-o cameră separată în biroul nostru, instalăm noi softul pe ele, le schimbăm noi discurile când pică, și facem debugging 3 zile pentru că nu ne prindem de ce unul din servere nu bootează. De ce să plătim prețurile foarte foarte mici de la un hosting VPS când putem să ne mândrim că "ne pricepem"? Așa face și vecinul de la 7, își repară Dacia 1310 în fața blocului, și își montează singur gresie în apartament, că "se pricepe".

Also, what's wrong with GitHub? Aproape de unii singuri au revoluționat workflow-ul proiectelor open source mici, care nu au resurse și nevoie să-și găzduiască propriile servicii (repo, issue tracker, wiki, website). Văd din ce în ce mai multe proiecte "estabilished" care se mută pe GitHub, pentru că le oferă ce le trebuie, complet free.

</rant>

-- Alex