[rosedu-general] ROSEdu Media

Vlad Voicu vladvoic at gmail.com
Fri Jan 20 15:51:26 EET 2012

2012/1/20 Valentina Manea <valentina.manea.m at gmail.com>:
> Echipa de WebDev = cei care se ocupă de cursul de WebDev :D

Nu au legătură una cu alta. Oamenii de la WebDev se ocupă de cursul de
WebDev care este diferit de dezvoltarea Web de pe site-ul Rosedu. În
plus Rosedu nu are nevoie de web-devi decât pentru, eventual, cursul
de WebDev din moment ce folosim o soluție deja dezvoltată pentru
site-ul nostru.

> Sunt de acord cu tine si Andrei, contează mai mult activitatea decât un
> album shiny dar nu vreau să se scape din vedere detaliile. They make the
> whole picture.

Sunt sigur că erorile de pe pagina media.rosedu și faptul că nimeni nu
a mai intrat în gaura aia de luni bune alcătuiesc detaliile unei
imagini, dar eu cred că nu este o imagine cu care vrem să ne asociem.

> În fine, presupun că Facebook/G+ sunt ok ca soluţie temporară. :)

Nu e o soluție temporară.