[rosedu-general] Simblog - A very simple blog

Razvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Fri Jan 20 22:54:39 EET 2012

On 1/20/2012 6:37 PM, Mihai Maruseac wrote:

> Hello,
>
> Câteva sugestii, mai mult sau mai puțin relevante

Mersi mult de feedback :D.

> 1. I hate, urăsc și dacă aș fi mai psihopat aș vâna toți autorii
> proiectelor de pe GitHub care nu au README, au README gol sau au
> README cu 0 conținut de informație.

E zero fiindcă teoretic nu e lansat, README-ul va fi completat înainte
de lansarea versiunii alpha. Până acum doar eu am lucrat la el, și mai
voi mai lucra teoretic până la lansare.

> 2. E cam dificil de înțeles unde sunt sursele din core și unde sunt
> cele de la utilities (quick scan).

Pe măsură ce crește aplicația o să fac un folder separat cu utilități
(acum am doar un fișier generic utils.php).

Fișierele din core se află în internal (nu e sugestiv :-s ?). lib e
pentru clase externe.

> 3. Vezi că te poti inspira mult din sursele Jekyll[2] și Hakyll[3],
> atât ca structură cât și ce trebuie implementat :) Chiar dacă sunt în
> alte limbaje

I will have a look :).

> 4. E PHP, nu mă pricep la el și n-o să comentez codul, ii las pe alții
> să facă asta
> 5. Pune mesaje de commit ceva mai descriptive, nu înțeleg exact care a
> fost problema la «Ninty percent of login functionality is
> completed»[4] și «Minor changes to reflect autoloads naming
> convention»[5] de exemplu

Ok, încerc să fiu mai specific :).

> 6. Nu mă prind exact cum functionează. Servești pagini HTML statice
> sau le construieși cu un PHP ceva. Știu că aș putea citi în cod dar
> vezi 4 și ar fi bine ca asta să fie în README cel puțin.

Folosesc smarty templating engine. Deci le construiesc impropriu în php.
Of course :) totul o să fie documentat, voi face și un wiki pentru
detalii mai în amănunt.

> 7. Nu știu dacă e ok să apară numele și licența în fiecare sursă, e un
> model destul de ciudat și dacă s-ar îndeplini condițiile de la 1 m-aș
> duce si după creatorul modelului :) Măcar să-l intreb la ce [nu] s-a
> gândit :)

Așa am citit pe net (pagina oficială), and that book that I got from CDL
(Producing Open Source Software) îmi spune să includ așa ceva. But I
agree, este cam mult scris în plus.

--
Răzvan Botea,
Computer Science Geek