[rosedu-general] Simblog - A very simple blog

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Fri Jan 20 18:37:54 EET 2012

2012/1/20 Razvan Botea <utherr.ghujax at gmail.com>:
> Salut,
>
> De la începutul semestrului am început serios să dezvolt o aplicație web
> [1].
>
> Every good project starts by scratching a developer's personal itch. La mine
> aș putea să zic că half the story is true. Acest proiect l-am făcut mai mult
> pentru educational purposes, să învăț (and thank goodness am învățat multe,
> și încă mai am). Treptat am început să iau în considerare să-l fac open
> source (FOSS în adevăratul sens al cuvântului).
>
> La început mă gândeam că nu mai eu o să-l folosesc și nu mai eu o să-l
> [...]

Hello,

Câteva sugestii, mai mult sau mai puțin relevante

1. I hate, urăsc și dacă aș fi mai psihopat aș vâna toți autorii
proiectelor de pe GitHub care nu au README, au README gol sau au
README cu 0 conținut de informație.
2. E cam dificil de înțeles unde sunt sursele din core și unde sunt
cele de la utilities (quick scan).
3. Vezi că te poti inspira mult din sursele Jekyll[2] și Hakyll[3],
atât ca structură cât și ce trebuie implementat :) Chiar dacă sunt în
alte limbaje
4. E PHP, nu mă pricep la el și n-o să comentez codul, ii las pe alții
să facă asta
5. Pune mesaje de commit ceva mai descriptive, nu înțeleg exact care a
fost problema la «Ninty percent of login functionality is
completed»[4] și «Minor changes to reflect autoloads naming
convention»[5] de exemplu
6. Nu mă prind exact cum functionează. Servești pagini HTML statice
sau le construieși cu un PHP ceva. Știu că aș putea citi în cod dar
vezi 4 și ar fi bine ca asta să fie în README cel puțin.
7. Nu știu dacă e ok să apară numele și licența în fiecare sursă, e un
model destul de ciudat și dacă s-ar îndeplini condițiile de la 1 m-aș
duce si după creatorul modelului :) Măcar să-l intreb la ce [nu] s-a
gândit :)

În rest, good work, codul pare cleanish. Spor și ține-ne la curent dacă vrei :)

[2]: https://github.com/jaspervdj/hakyll
[3]: https://github.com/mojombo/jekyll
[4]: https://github.com/Mayhem93/Simblog/commit/c3116769e5c9f2aa260f6e49c177c44fb2db2755
[5]: https://github.com/Mayhem93/Simblog/commit/2aadeb45c136a56c2605906aa220c9fe3384e93a