[rosedu-general] Repo-uri git pe github

Alex Morega alex at grep.ro
Sun Feb 26 14:26:01 EET 2012

On 25 Feb 2012, at 22:44, Mihai Barbulescu wrote:

> Alex, pot sa te rog sa pui tu la github.com/rosedu si clona de
> dexonline pe care o ai tu? Sau o pun pe cea de la mine. Am vazut ca
> acest proiect nu apare.

N-aș merge pe varianta asta, din două motive:
* Orice colaborator trebuie adăugat ca membru într-un "team" din organizație ca să poată face push în repo.
* Aș vrea să păstrez repo-ul meu în cont la mine pentru că branch-ul master este sincronizat cu svn-ul și n-aș vrea să strice cineva din greșeală asta.

Pentru CDL cred că studenții pot face fork-uri într-un cont propriu de pe GitHub. Astfel îi învățăm să folosească pull request, și avem o platformă bună pentru code review.

-- Alex