[rosedu-general] Repo-uri git pe github

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Sat Feb 25 22:49:45 EET 2012

2012/2/25 Mihai Barbulescu <b12mihai at gmail.com>

> altele) și poate să facă POST la un URL pe hook-ul de post-receive, deci
> poate că rezolvă și nevoia de hook-uri custom.
>
> Alex, pot sa te rog sa pui tu la github.com/rosedu si clona de
> dexonline pe care o ai tu? Sau o pun pe cea de la mine. Am vazut ca
> acest proiect nu apare
> .
>

> Stiu ca la un moment dat se discuta renuntarea la redmine si trecerea pe
github si una din probleme o reprezentau repo-urile private. Aparent pentru
studenti si organizatii studentesti exista plan-uri gratuite[0]. Ce e
interesant e ca spre exemplu la conturile de student, desi iti da un cont
micro nu te limiteaza la numarul de colaboratori (da stiu limita vizibila
pe site ramane tot 1, dar poti sa adaugi cati vrei).

[0]-https://github.com/edu

--
Tudorică Constantin Alexandru
Tel: 0720333018