[rosedu-general] harta politicii

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Feb 20 17:26:50 EET 2012

On Mon, 2012-02-20 at 12:17 +0200, Alex Morega wrote:
> Salut,
>
> Codul sursă de la Harta Politicii[1] este acum open source[2], pe
> github[3], și primește contribuții. Sunt implicate și diverse persoane
> non-tehnice care cunosc chestii politice, ceea ce mi se pare important
> ca proiectul să aibe șanse să fie util.

Super! Chiar am avut o discuție la un moment dat cu Vivi Costache legat
de site-ul ăsta (era o prezentare din partea Google în UPB). Foarte
mișto că e open-source. Mai ales că sunt pro informare politică, thumb
up!

> Have a look, poate îi implicăm în CDL și alte activități de-ale noaste.

Susțin. Ar fi util ca mentor cineva care lucrează la el. Există alți
contribuitori pe lângă Vivi?

> Eu lucrez la un mic proiect satelit, "agenda de parlamentari"[4],

Cool.

> al
> cărui bază de date va ajunge în Harta Politicii la un moment dat.

Ar fi excelent! Keep up the good work!