[rosedu-general] harta politicii

Alex Morega alex at grep.ro
Mon Feb 20 12:17:55 EET 2012

Salut,

Codul sursă de la Harta Politicii[1] este acum open source[2], pe github[3], și primește contribuții. Sunt implicate și diverse persoane non-tehnice care cunosc chestii politice, ceea ce mi se pare important ca proiectul să aibe șanse să fie util.

Have a look, poate îi implicăm în CDL și alte activități de-ale noaste. Eu lucrez la un mic proiect satelit, "agenda de parlamentari"[4], al cărui bază de date va ajunge în Harta Politicii la un moment dat.

-- Alex

[1] http://www.hartapoliticii.ro/
[2] http://www.hartapoliticii.ro/?p=5186
[3] https://github.com/okvivi/hartapoliticii