[rosedu-general] Romanian Gentoo Operating System

Adrian Scoica adriansc at rosedu.org
Wed Aug 22 02:49:09 EEST 2012

Salut Cristian,

   Până una - alta, din ce am îmi povestesc prietenii de pe
#rogentos-dezvoltare, s-ar _putea_ ca nimeni din ROSEdu să vă fi
{amintit de}/{invitat la} Linux Install Fest-ul organizat de ROSEdu
anual în luna octombrie. Am observat că există deja un release de 64
de biți iar cel de 32 de biți este "în facere"; ar fi o ocazie bună
pentru Rogentos să veniți la Install Fest și să povestiți live
comunității de studenți din Facultatea de Calculatoare și celorlaltor
comunități Linux prezente la eveniment despre efortul vostru.

   Sunt multe spirite energice în ACS... și mai e și berea după :).
Sigur o să fie o experiență bună.

Adrian Sc.