[rosedu-general] Romanian Gentoo Operating System

Steven Cristian stefan.cristian at BEST.eu.org
Wed Aug 22 00:22:39 EEST 2012

Buna seara comunitate Rosedu :)
Asa cum mi-am dat cuvantul acum ceva vreme ca voi strange o echipa capabila
sa construiasca un sistem de operare romanesc, am reusit sa ma tin de
cuvant. Avem ISO-uri stabile de sistem de operare Rogentos ! :)

Pentru cei ce nu cunosc pana la ora actuala despre ce este vorba: Sistemul
de operare Rogentos (Romanian Gentoo Operating System) bazat pe Sabayon si
Gentoo Linux. Unii zic ca Gentoo e prea greu sa fie inteles, altii nu sunt
probabil de acord cu modul de operare al Gentoo-ului, dar acum in zilele
noastre exista sistem Sabayon (si Rogentos bazat pe el) care sa simplifice
intr-un mod elegant lucrurile cu Gentoo, si totodata pastrand intreaga
administratie Gentoo (tool-uri, package manager, filesystem, s.a.m.d.
Desigur, se pot aduce imbunatatiri fara sa afecteze sistemul, si asta va fi
evident un target al nostru.

Dar pana atunci, join in the team ! :D Suntem un open-group, nu avem
constiinta de grup, deci oricine poate sa intre in echipa daca este
interesat si contribuie.
Schimbati o vorba cu noi :)

http://rogentos.ro
www.facebook.com/RogentosLinux
irc.freenode.net channel #rogentos-dezvoltare

Respectele mele comunitatii,
Stefan