[rosedu-general] Curățenie EG106

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Fri Aug 17 21:08:36 EEST 2012

Salutare!

Astăzi a fost Marea Zi de Curățenie a Jegului din EG106.

Alături de Sorina, RD și RR aproape am reușit să terminăm toate cele :) .

Am făcut ordine și prin cărți și prin lucrurile branduite pe care le
avem. Despre cărți revin în curând cu un mail.
Lista cu lucruri o găsiți aici[1]. Au fost puse în cutii și duse la
subsol într-o sală de depozitare. Când avem nevoie de ceva, o să știm
să le luăm de acolo. Am rugămintea ca lista să fie păstrată actualizat
în permanență.

Printre lucruri am găsit și obiecte personale ale unor oameni. O să
revin mâine cu un mail detaliat, dar din amintiri există așa:
- plic cu Troll Faces al lui ddvlad
- cană + termos + geantă gMail ale lui Adrian
- pereche de role (RD zice că-s ale valentinei)
- lucruri de-ale lui AJ
- parcă mai erau și altele

[1] - https://docs.google.com/a/rosedu.org/spreadsheet/ccc?key=0AvkWxi3-MukbdE1PSHIwd3MzN1ZjaWtlVzBNd0FFa0E#gid=2

--