[rosedu-general] Khan Academy CS Curricula

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Thu Aug 16 00:51:26 EEST 2012

TLDR version [0].

Am aflat de Khan Academy de la ddvlad. Și am 'pierdut' ceva vreme
atunci pe site. They actually do Open Source Education.  Open Curse
Ware got nothin' on them.

Au tot felul de mini-cursuri de la alebră de clasa I până la arhitectură.

Și citisem ieri pe /.  [1] că au oferă clase pentru Computer Science.
Puțin cam dezamăgit de CE clase oferă.. dar mi s-a părut stilul în
care le oferă (see link and site :P).

Mi s-ar părea fain dacă dintre oamenii care ar vrea să facă chestii pe
aici, s-ar organiza să producă conținut pentru site-ul acesta
(conținutul generat pe site este de la voluntari, în principal). Ar fi
o contribuție la un proiect cu un impact destul de mare.

[0] http://www.khanacademy.org/new-and-noteworthy/v/khan-academy-computer-science-launch?v=tygZ2A8rytQ
[1] http://developers.slashdot.org/story/12/08/14/2019229/khan-academy-launches-computer-science-curriculum