[rosedu-general] Scoala de vara pe tematica open-source

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sat Apr 28 08:57:18 EEST 2012

Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com> writes:

> Hm... cred că s-ar preta mai bine la workshop-uri decât la Summer
> School. Targetul pentru Summer School este anul 1-2, oameni entuziaști
> și neștiutoti (similar CDL).
>
> Kernel programming cred că ar fi prea mult pentru ei.

De acord cu Laura. Asta va fi topicul pentru workshop-uri, după cum am
discutat[1].

Chiar dacă nu ar fi subiect de workshop, rămân două probleme:
* E destul de dificil subiectul pentru o prezentare de 1.5-2 ore.
* E prea punctual/de nișă. Vrem subiecte mai "generice", în jurul
tematicii open-source.

Cred că ar fi o utilă o prezentare de "open source development models"
dar nu cred că va avea o componentă practică (exerciții).

[1] http://www.doodle.com/tv6ke4s6s78akcm6