[rosedu-general] Scoala de vara pe tematica open-source

Alex Morega alex at grep.ro
Sat Apr 28 01:09:42 EEST 2012

On 28 Apr 2012, at 0:37, Sorina - Gabriela Sandu wrote:

> Hello!
>
> Propunerea pentru prezentările tehnice de la Summer School [1] este:
>
> - Open Source Software Project Management: Wikis, Bug Tracking
> - Editors and Efficient Editing
> - Version Control Systems
> - Reading Code and Coding Style
> - Python
> - Graphical User Interfaces
> - Object Oriented Programming
> - Design Patterns
> - Unit Testing
> - Integrated Development Environments
>
> Ce părere aveți despre aceasta? Alte idei/sugestii/propuneri? Cine
> [...]

Aș putea să prezint Python, dacă nu dorește altcineva. Also, propun o sesiune de "web front-end", care să complementeze "graphical user interfaces".

Mi se pare că "editors and efficient editing", "integrated development environments" și "unit testing" sunt un pic premature. Ca și editor, Gedit este un bun început, și orice programator o să treacă la nivelul următor când simte nevoia. Unit testing are sens abea când ai pierdut multe multe ore căutând bug-uri în cod vechi, altfel nu poți să apreciezi valoarea testelor automate.

-- Alex