[rosedu-general] [Techblog] Git speeding workflow draft

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Sat Apr 21 09:39:46 EEST 2012

Published at http://techblog.rosedu.org/git-speeding-workflow.html

> Ai putea să zici de git-sh. Eu îl folosesc intens, cu câteva alias-uri custom.
>
> https://github.com/rtomayko/git-sh

Alex, vrei să scrii tu un articol despre asta cam până peste 2-3 săptămâni?

> Altă chestie care mi s-a părut utilă: am alias-uri pentru "git merge --ff-only", "git pull --ff-only", "git merge --no-ff" și "git pull --rebase", nu fac niciodată "git pull" sau "git merge" simplu. E bad practice să faci merge-uri inutile sau să fast-forward când de fapt merge-uiești un topic branch.

Sugerez un articol separat pentru asta. Cine se oferă să-l facă?
Mariana? Cami? Sorina? Costash? Anyone?

Ca preview la restul articolelor, mâine (cel târziu marți) vom publica
articolul lui AJ cu exploiting env vars și pe miercuri cam așa (dacă
publicăm marți celalt ăsta vine sâmbătă) vom publica articolul de
Valgrind. Aș vrea ca articolul de git good practices să apară la maxim
3 zile după :)