[rosedu-general] [Techblog] Git speeding workflow draft

Alex Morega alex at grep.ro
Tue Apr 17 22:41:51 EEST 2012

On 15 Apr 2012, at 2:41, Andrei Petre wrote:

> La sugestia lui MM, am scris un draft cu ceva alias-uri drăguțe pe
> care le folosesc eu, dar nu prea îl consider articol, ci un draft
> momentan [1].
>
> Dacă aveți idei, puteți să contribuiți direct în repo, sau sugerați
> aici și mai modific eu. Și aștept și eventuale observații / feedback,
> orice.
>
> [1] http://rosedu.org/~techblog/site2/git-speeding-workflow.html

Ai putea să zici de git-sh. Eu îl folosesc intens, cu câteva alias-uri custom.

https://github.com/rtomayko/git-sh

Altă chestie care mi s-a părut utilă: am alias-uri pentru "git merge --ff-only", "git pull --ff-only", "git merge --no-ff" și "git pull --rebase", nu fac niciodată "git pull" sau "git merge" simplu. E bad practice să faci merge-uri inutile sau să fast-forward când de fapt merge-uiești un topic branch.

-- Alex