[rosedu-general] Colaborare cu echipa proiect prezentat la WERC

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Fri Apr 20 19:49:53 EEST 2012

Salut,

La WERC 2012 o echipă de studenți de la Automatică a prezentat
proiectul lor bazat pe OpenCV. În proiectul lor ei transformă
imaginile în sunete pentru a ajuta persoanele nevăzătoare.
Ei au luat deja contact cu o familie de nevăzători și au testat
produsul lor. Au primit feedback pozitiv și au perspective de
dezvoltare viitoare. În plus, au parte de coordonare tehnică din
partea domnului profesor Verbănescu pe partea de prelucrare de sunet.

Zilele trecute am fost cu Adrian și Andrei Petre la o bere cu ei și
ne-au dat mai multe detalii despre proiectul lor în vederea unei
posibile colaborări.

Am aflat că vor ca partea de cod și proiectul să fie open-source. Din
păcate, până acum nu au avut contact cu vreun sistem de versionare și
de task management.

Le-am propus să vină la următorul HackDay și eventual să primească
ceva ajutor acolo pentru a-și muta codul pe github.

Cred că ar putea beneficia de ajutor din partea comunității ROSEdu
pentru a-și face proiectul public și versionat. Vor avea nevoie de
inițiere în git și despre modul în care funcționează open source.

Mihai.