[rosedu-general] [ASAP] Fwd: Invitatie dezbatere LEAP

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Fri Apr 20 13:56:17 EEST 2012

Salut!

Am primit pe contact at rosedu mail-ul de mai jos de la LEAP[1]. Mi se
pare interesant, însa nu îmi dau seama care dintre noi au studiat în
străinătate până acum.
Trebuie sa trimitem un mail cu participanții până duminică.

Dacă sunteți interesați, trimiteți-mi un mail privat ASAP pentru a vă
pune pe listă. :)

[1] - http://leap.ro