[rosedu-general] Cum scriem pe mailing list, fost: Re: [cdl-internal] Parțiale, program CDL

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Fri Apr 20 10:42:38 EEST 2012

Salut,

Am pus sus pagina lists.rosedu.org. Este ținută și într-un repo, la [1].

Aștept mesaj privat cu alte liste de proiect considerate active,
momentan am pus doar dexonline, wouso și rsoc-internal.

Liniile de guidare de la ddvlad sunt acum la [2]. Valentina, te rog
schimbă semnătura listelor rosedu-general și rosedu-project, astfel
încât să conțină și guidelines.

Alex

PS: aș fi vrut să lansez oficial lista rosedu-project, dar nu am avut
ocazia/am pierdut ocazia fiind offline. Here it is. Sunt abonați cei
de pe members, oricine e interesat se poate abona, arhivele sunt
publice.

[1] https://github.com/rosedu/lists.rosedu.org
[2] http://lists.rosedu.org/guidelines/