[rosedu-general] Scoala de vara pe tematica open-source

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Apr 18 10:58:10 EEST 2012

Salutare!

În urma unei discuții cu RR, George și Mircea, am găsit ar fi excelentă
existență unei școli de vară pe tematică open-source, cuplată cu școlile
de vară pe deja coordonate de d-l Țăpuș și de Emil, cu avntajul că au
logistica pregătită.

Am primit un răspuns pozitiv din partea unor persoane din comunitate cu
care am discutat și d-l Țăpuș și Emil au fost de acord să organizăm
această școală. Școala se va desfășura în conjuncție cu alte școli de
vară, pe tematici de HPC, sisteme încorporate, sisteme distribuite.

Din discuții, cea mai bună alegere ar fi să facem un fel de CDL++ pe o
perioadă de două săptămâni (10 zile). Va fi vorba de o școală de vară
veritabilă, ceea ce înseamnă 8 ore pe zi. Adică va trebui să existe
prezentări/workshop-uri și hackathoane preț de 80 de ore. Eu m-am gândit
să-i spunem Open Source Development Lab/Summer School – voi ce ziceți?

Această școală de vară va fi o ocazie pentru studenții de la RSoC să
participe la cursuri/prezentări despre tool-uri și modele de dezvoltare
open-source. Desigur, dacă au participat la CDL probabil nu vor avea nevoie.

Vor fi, probabil, și persoane din străinătate astfel că vom face
materialele în engleză. De asemenea, vom avea nevoie de proiecte pe
modelul CDL. Ergo, vor exista task-uri de:

* dezvoltare de conținut (trebuie să fie mai intens ca CDL-ul actual,
  poate luăm de la CDL-urile de anii trecuți);
* traducere/adaptare materilale;
* mentorship pe proiecte;
* susținut prezentări.

Ca și la CDL, susțin ideea prezentărilor de invitați.

Perioada de desfășurare va fi, probabil în a doua parte a lunii
iunie. Aștept informații în acest sens de la Emil.

Ce părere aveți? Ideile și sugestiile sunt binevenite.