[rosedu-general] Concurs de ciclism - Prima evadare

Costash costashsrc at gmail.com
Tue Apr 17 22:53:19 EEST 2012

On Apr 17, 2012 10:47 PM, "Laura Vasilescu" <vasilescu.laura at gmail.com>
wrote:

> Salutare!
>
> Ar fi super ca ROSEdu să participe la acest eveniment. Cu cât se face
> echipa (minim 5 oameni) cu atât mai bine :).
> Dacă vă faceți griji pentru taxa de participare or whatever,
> evenimentul va fi susținut financiar cu suma de 500 RON prin
> bunăvoința lui RD :)
>
> Deci, hurry up! Hai la pedalare!

Eu m-aș băga, îmi place să pedalez, singura problemă ar fi că nu mai am
bicicletă de vreo doi ani jumătate și nu știu dacă mai am rezistență să
merg o distanță mai mare.

Other than that, susțin acest eveniment. Mi se pare genial că există oameni
cărora le place să o ia la pas, cum s-ar zice, prin pădure.

Costash.