[rosedu-general] Concurs de ciclism - Prima evadare

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Tue Apr 17 22:46:36 EEST 2012

2012/4/14 Andrada Georgescu <andradaq at gmail.com>:
> Bună!
>
> Prima evadare [1] este un concurs de ciclism ce se va desfășura pe 13 mai.
>
> Mă gândesc că ar fi super cool să participăm la concurs cu o echipă
> ROSEdu (o să dau imediat și un mail la ei să mă asigur că și ONG
> inclus  in Companii).
>
> Echipa trebuie să fie formată din minim 5 participanți, dintre care
> minim o fată. Eu și VV vrem foarte tare să mergem, alți doritori?
>
> [1] http://primaevadare.ro/

Salutare!

Ar fi super ca ROSEdu să participe la acest eveniment. Cu cât se face
echipa (minim 5 oameni) cu atât mai bine :).
Dacă vă faceți griji pentru taxa de participare or whatever,
evenimentul va fi susținut financiar cu suma de 500 RON prin
bunăvoința lui RD :)

Deci, hurry up! Hai la pedalare!

--
Laura