[rosedu-general] Ziua portilor deschise UPB

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Mon Apr 2 18:15:11 EEST 2012

2012/4/2 Catalin Dogaru <catalin.dogaru at gmail.com>:
> Salut,
>
> Puteti previzualiza propunerea pentru poster aici:
> http://dl.dropbox.com/u/9732738/rosedu/poster-preview.jpg
> http://dl.dropbox.com/u/9732738/rosedu/poster-print.jpg
>
> Vrea sa sugereze un graf al activitatilor ROSEdu. Ce parere aveti?
>
> Voi actualiza fisierul pentru print la rezolutie mare cand stabilim
> versiunea finala.
>
> As putea adapta destul de usor si pentru fly-ere daca este nevoie.

Salut Cătălin,

Arată foarte frumos din punctul meu de vedere. Modificări:

- de mutat "Misiunea" pe coloana din mijloc
- de subliniat și canalul #rosedu pentru a echilibra coloanele și
lista de discutii "rosedu-general at lists.rosedu.org"
- înlocuit PyLXR cu Techblog

În condițiile în care posterul arată așa, poți să mai faci un colaj
(automat) din pozele trimise în alt mail? Tot pentru print A1.

Alex