[rosedu-general] [Techblog] request articol

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Mon Apr 2 18:14:57 EEST 2012

On Mon, Apr 2, 2012 at 3:31 AM, Andrei Petre <p31andrei at gmail.com> wrote:

> Salut,
>
> Articolul e gata [1]. Feedback please. :)
>
> [1] http://rosedu.org/~techblog/site2/gdb-a-basic-workflow.html

Aș adăuga faptul că -g adaugă în executabil informații de debugging
(simboluri), lucru pe care implicit nu face pentru că ar fi prea mare.

GG, cred că mi-am tripat cel puțin cunoștințele mele despre GDB după
ce am citit articolul acesta.

LGTM, ship it ;)

PS: damn it, m-a ținut cineva de vorbă că altfel dădeam mailul înainte
lui Adrian :P