[rosedu-general] DEXonline

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Thu Sep 8 22:26:54 EEST 2011

2011/9/8 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> E o idee bună, Mihai! Dar bănuiesc că își dorește ceva apropiat de
> full-time și consecvent, nu doar 8 săptămâni într-un semestru.

Evident ca isi doreste full time, dar putem sa nu reducem numai la
CDL/RSOC ci si la diversele hackatoane ce vor fi organizate...probabil
ca pentru cel putin un an va fi asigurat lucrul, daca vor exisa si
mentori ... CDL cel putin din cate stiu va fi si in sem 1 si in sem 2
... RSOC e pe vara ... hackatoane la care se lucreaza la urgente ...
oricum ... e o idee ... ne-a zis de la ultimul CDL ca si-ar dori pe
cineva care sa fie noul coordonator al DEX Online ...

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna