[rosedu-general] Linux Intro Course @ Girl Camp

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Sat Oct 22 23:02:45 EEST 2011

2011/10/22 Vlad Dogaru <ddvlad at rosedu.org>:

> I call bullshit.  Când aflu ce naiba înseamnă catchy o să încerc să
> fac vim mai catchy.  Also, în experiența mea, vim e destul de
> appealing pentru oameni care au fost deja abuzați de Instrumente
> Greșite (tm).

N-au mai vazut Linux niciodata. Noi avem 3 ore la dispozitie sa le
convingem ca e mai bun. Professional programmers use vim, ele
participa la concursuri, sunt preocupate de mate & algoritmica si vor
sa implementeze repede si comod, sa faca debugging vizual, etc. I know
ONI psychology...

Au deja DevCpp sau MVS pe Windows, si oamenii au inertie mare. Nu ne
putem permite sa zicem "stim noi ca vim e mai pro, credeti-ne", the
message won't land.

> Eu am trăit fără Gimp 24 de ani.  Srsly, la ce îl folosesc oamenii
> care nu editează imagini?  Sau toată lumea editează imagini?  Honest
> question, not flaimbait as above vim comment :P

Daca vrei sa facu un print screen pentru un bug report si vrei sa
decupezi din el partile irelevante/sa faci blur pe informatiile
personale gen adrese de mail si nume... ce folosesti?

Cum ai decupat poza pt mapa de prezentare la USO a.i. sa fie patrata?
In ce facem stickerele pt LIF? I can go on...

Ele sunt Win users, unde au Photoshop (care e super _super_ pro). E
important sa le explici ca nu trebuie sa dea restart in Win ca editeze
o poza...