[rosedu-general] Linux Intro Course @ Girl Camp

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Sat Oct 22 22:53:01 EEST 2011

2011/10/22 Adrian Scoica <adrian.scoica at gmail.com>:
> Nu cred ca vim e the way to go in
> 45 minute, si la eleve de liceu care deja codeaza in IDE-uri...
> trebuie ceva catchy... poate Code::Blocks?

I call bullshit.  Când aflu ce naiba înseamnă catchy o să încerc să
fac vim mai catchy.  Also, în experiența mea, vim e destul de
appealing pentru oameni care au fost deja abuzați de Instrumente
Greșite (tm).

> 3) Basic random stuff: Pidgin cu IRC, Audacious/Amarok/w/e, Gimp...
> you know, chestiile de care ai nevoie sa traiesti :D.

Eu am trăit fără Gimp 24 de ani.  Srsly, la ce îl folosesc oamenii
care nu editează imagini?  Sau toată lumea editează imagini?  Honest
question, not flaimbait as above vim comment :P

> a ne face vizibili fata de un grup divers de elve/studente.

That's a very politically corect way to put it :))

Vlad