[rosedu-general] Linux Intro Course @ Girl Camp

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Sat Oct 22 22:44:14 EEST 2011

Salut!

Dupa cum am spus intr-un mail anterior, am creat un Doodle[0] pentru
cei care vor sa organizeze cursul de Linux de la Girl Camp.

Este vorba despre ora 9:00 -> 12:00 dimineata. Va rog sa bifati casuta
corespunzatoare rolului pe care il doriti in cadrul acestui curs
(asistent/profesor). Ma gandesc sa pregam trei lucruri distincte:

1) Linux, first touch si comenzi de baza (CLI, ls, cd, mkdir, mv... Ctrl+C...)
2) Editoare, compilare din linia de comanda, etc (stuff care le
trebuie la olimpiade si concursuri). Nu cred ca vim e the way to go in
45 minute, si la eleve de liceu care deja codeaza in IDE-uri...
trebuie ceva catchy... poate Code::Blocks?
3) Basic random stuff: Pidgin cu IRC, Audacious/Amarok/w/e, Gimp...
you know, chestiile de care ai nevoie sa traiesti :D.

Cursul dureaza 3 ore si are pauze la fiecare 45 minute. Oameni
diferiti pot preda lucruri diferite. Singurele lucruri care conteaza
sunt dispozitia si entuziasmul :).

Vreau sa va amintesc ca participarea la organizarea acestui curs este
o ocazie de dezvoltare personala (skillurile tehnice, dar si
pedagogice), de a lua contact cu oameni pasionati si entuziasti ca si
noi din comunitatea Infoarena, si de a ne face vizibili fata de un
grup divers de elve/studente.

Share the knowledge, share the passion, and let's have fun!

[0] - http://www.doodle.com/feupggixten3txyz

Un weekend frumos in continuare,
   Adrian Scoica.