[rosedu-general] Linux Intro Course @ Girl Camp

Dan-George Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Thu Oct 20 20:20:17 EEST 2011

> 1) LiveCD-uri cu Linux. De la Linux Install Fest mai avem inca 10
> kUbuntu-uri 2-3 Arch-uri si cateva cd-uri cu distributii mai obscure.
> Numarul de participante la Girl Camp va fi in jur de 20, iar cursul
> este unul destul de basic. Ma gandeam sa facem rost de 20 live
> disc-uri brand-uite frumos care sa ramana la ele dupa curs :). Cum am
> putea face rost pana inainte de 30 Oct?

Presupun că vom folosi Ubuntu, deci am putea da un mail la comunitatea
Ubuntu România. Sunt sigur că ar fi dispuși să ne ajute.

> 2) Voluntari pt a fi asistenti. Cred ca este bine sa fie in jur de un
> "asistent" la 3-4 participante, pentru a merge totul smooth.
>
> 3) Voluntar[i] pentru a preda. Candidatul ideal are experienta in
> predarea Linux (mai ales la nivel super-beginner), si este _super_
> entuziast si cool.

Eu n-am mai predat, dar aș fi dispus să încerc. Probabil că pot fi de
mai mult ajutor ca asistent nu ca instructor.

> 4) ... (ideile voastre in continuare) ...
Un cheat sheet cu comenzile esențiale – gcc, make, gdb, cd, ... ?