[rosedu-general] Linux Intro Course @ Girl Camp

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Thu Oct 20 20:07:33 EEST 2011

Salut,

In urma ultimelor discutii, ROSEdu ar putea fi invitat de Infoarena
pentru a putea contribui la organizarea Girl Camp prin predarea unui
Linux Crash Course.

Pentru a ne pregati de acest curs, in prima instanta am avea nevoie de
urmatoarele:

1) LiveCD-uri cu Linux. De la Linux Install Fest mai avem inca 10
kUbuntu-uri 2-3 Arch-uri si cateva cd-uri cu distributii mai obscure.
Numarul de participante la Girl Camp va fi in jur de 20, iar cursul
este unul destul de basic. Ma gandeam sa facem rost de 20 live
disc-uri brand-uite frumos care sa ramana la ele dupa curs :). Cum am
putea face rost pana inainte de 30 Oct?

2) Voluntari pt a fi asistenti. Cred ca este bine sa fie in jur de un
"asistent" la 3-4 participante, pentru a merge totul smooth.

3) Voluntar[i] pentru a preda. Candidatul ideal are experienta in
predarea Linux (mai ales la nivel super-beginner), si este _super_
entuziast si cool.

4) ... (ideile voastre in continuare) ...

Adrian Sc.