[rosedu-general] [Linux Install Fest][Rival Ideas] reschedule

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Wed Oct 5 18:26:17 EEST 2011

Buna,

Inteleg ca la un momnet dat te-a contactat Andrei si ti- a spus ca eu nu mai
pot ajunge, cum nici el, din cauza unei alte activitati. Daca totusi as
putea ajunge la lif, poate nu chiar pe perioada de cele cinci ore ( pentru
asta te sunasem), cum procedam?

Am inteles ca s-a schimbat un pic si treaba cu amenajarea salilor. Initial
tin minte ca era vorba de vineri seara. Noi cei de la anul 2 CA avem ore
vineri dimineata pana la 14 si vazusem undeva ca amenajarea se mutase pentru
vineri dimineata in jurul orei 9 ... Sau citisem eu gresit?

Cu bine,
Mihai Barbulescu

On Tuesday, 4 October 2011, Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>
wrote:
> Salut!
>
> Din păcate sâmbătă 8 octombrie, întreaga Politehnică va avea curentul
> oprit. Din acest motiv, toate activitățiile trebuiesc reprogramate.
>
> Astfel, LIF va avea lor _duminică_ între orele 11 și 16, iar Rival
> Ideas va avea loc tot _duminică_ între 16 și 17.
>
> Rog persoanele care nu mai sunt disponibile în acea perioadă și sunt
> trecute pe listă[0] să îmi trimită un mail privat ASAP.
>
> [0] - https://projects.rosedu.org/projects/lif/wiki/Oameni
>
> Mulțumim și ne cerem scuze pentru "reprogramare",
> --
> [...]

Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna