[rosedu-general] [CDL DEXonline] call for help

Alex Morega alex at grep.ro
Tue Oct 4 11:15:32 EEST 2011

Salut,

M-am oferit să particip ca mentor la CDL, cu proiectul DEXonline, și îmi dau seama că am mușcat mai mult decât pot să mestec :) O să vin la unele cursuri sâmbăta, dar nu la toate, și în special nu pot să vin la primul (15 octombrie).

Ar vrea cineva să facă co-mentorship? Ideea e să stăm cu studenții jumate din timp fiecare. Pentru partea tehnică putem să-l batem la cap pe Cătălin cu întrebări; trebuie doar să ne ținem de studenți să facă treabă.

-- Alex