[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Alex Morega alex at grep.ro
Tue Nov 29 18:07:24 EET 2011

Salut,

M-am văzut cu Dan Filimon sâmbătă la hack day-ul ubervu și am mai vorbit
despre planurile de web workshop. Concluzii:

* Vrem să facem un landing page de înscrieri. Pagina zice că pregătim
  workshop-uri despre web, dă niște exemple, te întreabă la ce ai vrea
  să mergi, și cere adresa de mail, cu promisiunea că trimitem un mail
  de notificare când încep cursurile. În felul ăsta putem estima
  audiența. Am vorbit să ne întâlnim joi, înainte de rosedu social
  events. Contributors welcome.

* Să experimentăm diverse variante cu zile/ore de workshops, să vedem
  când pot veni participanți.

* Workshop-urile sunt profund practice. Pot fi despre Django sau Rails,
  nu despre MVC frameworks în general. De aceea ar fi loc de un curs
  dedicat, gen CDL, pentru web. Personal aș zice să ne concentrăm întâi
  pe workshops.

-- Alex