[rosedu-general] [CDL] 1 Decembrie & Blog posts

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Mon Nov 28 21:52:09 EET 2011

Salut!

Vă reamintesc că sâmbătă nu se ține cursul (1 Decembrie reasons). Vă
rog să profitați de această „pauză” pentru a scrie un post pe blogul
CDL [0] despre ce ați făcut până acum, cum a fost, de ce probleme
v-ați lovit și ce vă mai trece vouă prin cap ca fiind interesant. :)

Pentru a putea scrie un astfel de post va trebui să vă înregistrați
[1] iar apoi să vi se „dea dreptul”. Astfel, după ce vă înregistrați,
dați-mi un mail ca să știu că ați făcut asta și să vă pot da posting
rights.

Succes!
--
Mihnea Dobrescu-Balaur