[rosedu-general] ROSEdu Social Thingy 2011

Andrada Georgescu andradaq at gmail.com
Sun Nov 27 21:37:24 EET 2011

 2011/11/27 Alexandru Juncu <alex.juncu at rosedu.org>:
> Anul trecut am avut a-nu-știu-câta ieșire de tip social thingie de 1
> Decembrie. Este evident că suntem, vorba Andradei, lifeleși...
> Continuăm și anul acesta tradiția asta?

Eu consider o astfel de ieșire un bun prilej pentru a face cunoștință
și cu membri mai noi, așa că vă încurajez să nu vă sfiiți și să
participați. Anul trecut a fost foarte fun și sunt sigură că va fi la
fel! :-D

Deci, studenți CDL, mentori mai noi sau mai vechi CDL, oameni care
vreți să vă implicați, uniți-vă și veniți! :-)

PS, dacă vă e prea frică de ddvlad/RR/RD să veniți singuri, încercați
să mai convingeți și pe alții. Nu uitați că, anul ăsta, măcar eu și
Andrei Buhaiu suntem plecați. :-)

Have fun,
Andrada