[rosedu-general] Broken widget on LIF homepage

Camelia Groza camelia.groza at gmail.com
Sun Nov 27 19:43:38 EET 2011

Bună

Pentru o organizare mai bună, am șters azi conturile de Twitter pentru
CDL, TechTalks și LIF și voi posta următoarele update-uri legate de
ROSEdu pe un singur cont [1].

În urma ștergerii contului pentru LIF, nu mai este funcțional
widget-ul de pe homepage [2]. Nu știu dacă pagina va mai fi accesată
până la următoarea ediție, dar nu cred că e professional să avem un
widget broken. Rog frumos pe cine a creat pagina să-l dea jos când are
timp, și să schimbe și link-ul din descrierea evenimentului.

[1] https://twitter.com/#!/rosedu_org
[2] http://lif.rosedu.org/

Mersi,
Camelia