[rosedu-general] Fosdem 2012

Claudia Calinescu claudiamcalinescu at gmail.com
Sun Nov 27 12:20:18 EET 2011

2011/11/26 Alex Morega <alex at grep.ro>

> merg? :)

> Ok, now what? Ar fi timpul să luăm bilete de avion, cazare, etc, nu?
>
> -- Alex

Ar trebui sa vedem in primul rand daca mai sunt doritori.
Anul trecut Victor s-a ocupat de organizare si gasise o cazare convenabila
si draguta.
Cat despre bilet, m-am uitat la Wizzair[1] si ar fi in jur de 150 RON un
bilet (fara bagaj de cala) daca am pleca de pe 3 feb si ne-am intoarce pe 8
feb.

Claudia

[1]http://wizzair.com/skylights/cgi-bin/skylights.cgi?step=1