[rosedu-general] Prezentări CDL 26.11

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Nov 25 21:38:47 EET 2011

On Thu, 2011-11-24 at 23:33 +0200, Mihnea Dobrescu-Balaur wrote:
> Salut,
>
> Sâmbăta aceasta la CDL vă așteptăm (de la ora 9) la cele două prezentări:
>
> * Octavian Popa - Leadership and TeamWork
> * Alex Morega - Programare Web

Salut!

Octav Popa e un tip super amuzant și interesant. L-am întâlnit la un
curs în afara facultății. El lucrează pe un domeniu conex, pe finanțe,
dar a fost încântat să spună câteva lucruri (on the soft side)
studenților de la CDL.

Pe Alex Morega îl cunoașteți foarte bine ca fiind o persoană cu un
profil tehnic de invidiat, cunoscător bun de Python și noțiuni de
programare web.

Vă invităm să participați la cele două prezentări, chiar dacă nu sunteți
implicați în vreun fel în cadrul CDL.

Răzvan (în numele echipei CDL)