[rosedu-general] Google Code-in

Victor Carbune victor.carbune at gmail.com
Sat Nov 19 15:16:29 EET 2011

Salut,

Anul trecut am fost mentor în cadrul Google Code-in [1], însă acum cu
siguranță nu mă voi ocupa de un număr la fel de mare de task-uri așa
că apelez la ajutorul celor entuziasmați și cu ceva mai mult timp
disponibil :).

Inițial anul trecut am propus numai task-uri mici de coding pentru
KDE, iar pe la începutul concursului am observat că există mulți elevi
români și am adăugat și task-uri de traduceri.

Dacă în privința task-urilor de coding trebuie să fiți cât de cât
afiliat cu proiectul, în privința task-urilor de traduceri se poate
ocupa oricine. Mi se pare o oportunitate bună pentru elevii români
care vor să interacționeze cu diverse proiecte open source -
traducerile le-ar putea da ocazia și celor care nu au skill-uri prea
bune de coding, să facă ceva. Dar trebuie să existe mentori care să
corecteze și să dea feedback.

Dacă există persoane interesate pentru a fi mentori în cadrul KDE [2]
sau Haiku [3] în privința traducerilor, vă rog să-mi dați un email
privat cât mai repede și să vă înscrieți ca mentori pe Google Code-in.
Sunt două momente în concurs când se pot adăuga task-uri (weekend-ul
acesta și la jumătatea concursului).

Victor

P.S. Primiți un tricou dintr-o colecție limitată :P

[1] http://www.google-melange.com/gci/homepage/google/gci2011
[2] http://l10n.kde.org/stats/gui/trunk-kde4/team/
[3] http://hta.polytect.org/